טיפול באקנה

באמור מאזנים את תופעות גיל ההתבגרות ומשמרים אותם

קליניקת אמור מציגה בפניכם באהבה וגאווה את הדור הבא והחכם של טיפולי האקנה וזאת באמצעות טובי המומחים, תכשירים איכותיים וטכנולוגיה מתקדמת. אם גם אתם מעוניינים בטיפול באקנה ללא כאב וצלקות, אתם מוזמנים ובאהבה לקרוא מה אנחנו מתכננים בשבילכם.

אמור עם הפנים לעתיד – מאמינים בטכנולוגיה מתקדמת

המומחים של אמור משתמשים בטכנולוגיות רפואיות מתקדמות ובמומחים בעלי ניסיון עשיר בתחום וזאת על מנת לאבחן במדוייק את מצב העור שלכם ולהתאים לכם תכנית טיפולים בהתאמה אישית בקליניקה. תכנית הטיפולים שלכם תכלול את הטיפולים בקליניקה, את ההמשך התחזוקתי בבית וכל לקוח יקבל הדרכה על התנהלות הגיינית ותוכנית תזונתית מותאמת לתהליך הטיפול. הטיפולים שלנו כוללים שימוש בתכשירים וטיפול באמצעות מכשור רפואי אשר מספק למטופל טיפול ללא חוויית כאב, ללא השארת סימנים וללא השארת צלקות כלשהן.

סובלים מאקנה?
לא יודעים מה לעשות עם עור הפנים המחוטט וצלקות האקנה הקיימות?

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

אבחון יסודי

אבחון יסודי של מצב עורכם כי אצלנו מתחילים בבסיס

תכשירי אקנה – הנוסחה החדשה

מכשור רפואי חדשני ובטיחותי – מבטיח תוצאה מושלמת

באמור אנו מטפלים בכם באהבה באמצעות הטכנולוגיות הרפואיות החדישות ביותר בתחום. המומחים שלנו משתמשים במכשיר הלייזר המתקדם של חברת אינומייד אשר זכתה ב- 2019 במקום הראשון למוצר הרפואי הטוב ביותר בתחום עיצוב הגוף והחברה עצמה זכתה במקום ראשון  בתחום האסתטיקה. מכשיר ה- OPTIMAS של חברת INMODE יבטיח לכל אחד אשר סובל מצלקות אקנה את התוצאה האופטימאלית. FRACTORA הידית המושלמת של מכשיר האופטימאס משמשת אותנו לטיפול בצלקות פוסט אקנה והענקת גוון אחיד לעור.

מה עוד? אנחנו מציעים לכם את עצמנו

• רופאים ומטפלים מוסמכים בעלי ניסיון רב בתחום
  • שיפור משמעותי כבר לאחר הטיפול הראשון
  • טיפולים ללא כאבים או צלקות.
  • חומרים איכותיים ובטוחים
  • קליניקה יוקרתית הממוקמת  במרכז הרפואי 'מדיקל השרון' בכפר סבא
  • גישה קלה ומהירה וחניה בחינם ללא הגבלת שעות

מחוייבים

ללקוחות שלנו

בחרי את ההטבות האישיות שלך!