טיפול באקנה

באמור מאזנים את תופעות גיל ההתבגרות ומשמרים אותם

קליניקת אמור מציגה בפניכם באהבה וגאווה את הדור הבא והחכם של טיפולי האקנה וזאת באמצעות טובי המומחים, תכשירים איכותיים וטכנולוגיה מתקדמת. אם גם אתם מעוניינים בטיפול באקנה ללא כאב וצלקות, אתם מוזמנים ובאהבה לקרוא מה אנחנו מתכננים בשבילכם.

אמור עם הפנים לעתיד – מאמינים בטכנולוגיה מתקדמת

המומחים של אמור משתמשים בטכנולוגיות רפואיות מתקדמות ובמומחים בעלי ניסיון עשיר בתחום וזאת על מנת לאבחן במדוייק את מצב העור שלכם ולהתאים לכם תכנית טיפולים בהתאמה אישית בקליניקה. תכנית הטיפולים שלכם תכלול את הטיפולים בקליניקה, את ההמשך התחזוקתי בבית וכל לקוח יקבל הדרכה על התנהלות הגיינית ותוכנית תזונתית מותאמת לתהליך הטיפול. הטיפולים שלנו כוללים שימוש בתכשירים וטיפול באמצעות מכשור רפואי אשר מספק למטופל טיפול ללא חוויית כאב, ללא השארת סימנים וללא השארת צלקות כלשהן.

סובלים מאקנה?
לא יודעים מה לעשות עם עור הפנים המחוטט וצלקות האקנה הקיימות?

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

אבחון יסודי

אבחון יסודי של מצב עורכם כי אצלנו מתחילים בבסיס

השלב הראשון שלנו תמיד יהיה מורכב מאבחון רפואי על ידי רופא מומחה וזאת על מנת לאתר את מקור הבעיה ולהתאים את שיטת הטיפול המתאימה. הרופא יבצע אבחון מיוחד של העור באמצעות מכשיר אבחון מתקדם המשתייך אל הדור החדש של הטכנולוגיה הרפואית. בהתאם הוא יגיע למסקנה המדוייקת בכל הקשור אל עובי הרקמה העורית שלכן, גודל הנקבוביות בעור, יכולת הספיגה של העור, וכן רמת הלחות והשומן בעור שלכן. בהתאם למסקנה האבחנתית תיבנה עבורכן תכנית בהתאמה אישית.

תכשירי אקנה – הנוסחה החדשה

אנו משתמשים במוצרים איכותיים לטיפול רפואי קוסמטי באקנה. המוצרים מיוצרים על ידי קבוצת מזואסתטיק פארמה גרופ אשר ידועה כאחת החברות המובילות בעולם בכל הקשור אל טיפולי אקנה ודפיגמנטציה. קבוצה זו מייצרת את כל התכשירים שלה בתהליכי תרופות תוך הבטחה שמדובר על תכשירים העומדים באיכות הנדרשת, בתנאי הבטיחות ובסטנדרטים הנדרשים. כל התכשירים מסומנים ב-CE, מותאמים למצבים של אקנה וסובריאה וכוללים מרכיבים שתפקידם לטפל בגורמים אשר אחראים על התעוררות התסמינים והסימנים השונים של עור אשר נוטה לאקנה.

תכשירי שיטת אקנלן החדשנית מבוססים על שיטה שמאטה את פעילות ההפרשה של בלוטות החלב ומעכבת זני פלורת עור אשר עלולים לגרום להדבקה של תעלות חסומות. נוסחת התרכובת עוזרת בהפחתת התהליך הדלקתי של האקנה והיא משפרת את המראה של עור פיגמנטי לאחר התפרצות האקנה. בנוסף, אנו מספקים ללקוחותינו תוכנית טיפולים בהתאמה אישית הכוללת את את הטיפולים בקליניקה ואת ההמשך התחזוקתי בבית. תחזוקה הכוללת שימוש בחומרים מיוחדים, כמו למשל מוס לניקוי עמוק של העור, קרם המיועד לוויסות עור עם נטייה לאקנה, קרם המשמש לטיפול מקומי להתפרצות חדשה של פצעי אקנה ומסיכת פנים אשר מקלפת את פגמי העור ומטהרת עור בעל נטייה לאקנה.

מכשור רפואי חדשני ובטיחותי – מבטיח תוצאה מושלמת

באמור אנו מטפלים בכם באהבה באמצעות הטכנולוגיות הרפואיות החדישות ביותר בתחום. המומחים שלנו משתמשים במכשיר הלייזר המתקדם של חברת אינומייד אשר זכתה ב- 2019 במקום הראשון למוצר הרפואי הטוב ביותר בתחום עיצוב הגוף והחברה עצמה זכתה במקום ראשון  בתחום האסתטיקה. מכשיר ה- OPTIMAS של חברת INMODE יבטיח לכל אחד אשר סובל מצלקות אקנה את התוצאה האופטימאלית. FRACTORA הידית המושלמת של מכשיר האופטימאס משמשת אותנו לטיפול בצלקות פוסט אקנה והענקת גוון אחיד לעור.

מה עוד? אנחנו מציעים לכם את עצמנו

• רופאים ומטפלים מוסמכים בעלי ניסיון רב בתחום
  • שיפור משמעותי כבר לאחר הטיפול הראשון
  • טיפולים ללא כאבים או צלקות.
  • חומרים איכותיים ובטוחים
  • קליניקה יוקרתית הממוקמת  במרכז הרפואי 'מדיקל השרון' בכפר סבא
  • גישה קלה ומהירה וחניה בחינם ללא הגבלת שעות

מחוייבים

ללקוחות שלנו

קליניקת 'אמור – אסתטיקה רפואית מתקדמת', ממוקמת במרכז הרפואי 'מדיקל השרון'. כל טיפולי האסתטיקה בקליניקה מתבצעים על ידי רופאים מומחים.
צוות הקליניקה מבטיח לכם שימוש בחומרים האיכותיים ביותר, בטיחות גבוהה בכל שלבי הטיפול, התאמה מקסימלית של הטיפול למטופל ובטיחות גבוהה בכל שלבי הטיפול. בנוסף, נשמח להמשיך ללוות אתכם גם לאחר סיום הטיפול ולעמוד לרשותכם בכל הקשור לתיקונים וטיפולים חוזרים.

קראו עוד >>

בחרי את ההטבות האישיות שלך!