טיפולים במכשור טכנולוגי

היופי שלך ייחודי רק לך וכדי להדגיש, לשמר ולהעצים אותו כל שצריך הוא מגע של אהבה.

ב- AMOR אנו מזמינים אותך להתאהב בתוצאה ולדעת שהפנים שלך נמצאות בידיים הטובות ביותר שרק אפשר. קליניקת AMOR מביאה עד אליך את כל החידושים והפיתוחים הטכנולוגים בעולם האסתטיקה הרפואית של המותגים המובילים בעולם, ביניהם המותג שזכה במקום הראשון לשנת 2019 – INMODE עם המכשיר OPTIMAS שהוגדר כמוצר הרפואי המוביל והטוב ביותר בענף!

המכשור הטוב ביותר בעולם
במיוחד עבורך

באמצעות מכשיר הלייזר החדשני OPTIMAS של חברת INMODE אנו יכולים להעניק לך מגוון רחב של טיפולים ופתרונות למנעד גדול של בעיות רפואיות, ללא הצורך בניתוח! המכשיר כולל 4 ידיות ומבוסס על הטכנולוגיות החדישות בעולם כך שניתן להגיע עמו לתוצאות מידיות שישפרו את איכות חייך ויגרמו לך להרגיש שלמה ומועצמת.

מגוון טיפולים שנעשים באהבה

ריכזנו עבורך תחת קורת גג אחת את טיפולי הפנים החדשניים והטובים ביותר:

חידוש והצערת העור FRACTORA – הידית שפותרת מגוון רחב של בעיות עור במספר טיפולים פשוטים. טיפול זה מושלם להפחתת קמטים, שיפור מרקם העור, טיפול בסימני מתיחה, טיפול ברפיון העור, הבהרה, טיפול בצלקות והענקת גוון אחיד לעור שלך.

הסרת שיער בלייזר DIOLAZE XL – מכשיר לייזר מהפכני שיסיר לך את הדאגות ואת כל השערות המיותרות בכמה טיפולים. ניתן לעבור אותו בכל עונות השנה, הוא מתאים לכל סוגי העור ונחשב למאוד אפקטיבי ויעיל, ללא כאבים.

טיפולי פיגמנטציה ועור LUMECCA – אם חלמת על עור חלק ואחיד הידית של מכשיר האופטימוס תגשים לך את החלום. היא מבוססת על טכנולוגיית IPL, טכנולוגיית אור חזקה שמיועדת לטיפול בנגעים פיגמנטריים וסקולריים.

טיפול למיצוק העור FORMA – טיפול חדש בקליניקה המבוצע באמצעות FORMA ידית שעוצבה במיוחד למיצוק עור הפנים. הטיפול מבוסס על טכנולוגיית RF והוא יהפוך את העור שלך להרבה יותר צעיר, זוהר וחיוני.

האם הטיפולים בטיחותיים?

הטיפולים בקליניקה מבוצעים על ידי רופאים מהשורה הראשונה, עם החומרים האיכותיים והבטוחים ביותר והמכשור המתקדם בעולם. הטיפולים בטיחותיים ללא חשש ויעילותם מוכחת. הטיפולים עלולים לכלול תופעות לוואי קלות, אך כאשר הם מבוצעים על ידי הרופאים המומחים של AMOR  ולהם רזומה עשיר, הם נחשבים לטיפולים פשוטים יחסית, כך שלאחריהם ניתן לחזור לשגרה מלאה.

כיצד מחליטים על טיפול הפנים המתאים?

ההחלטה על סוג טיפולי פנים במכשור טכנולוגי מתבצעת לאחר ייעוץ מקצועי ואבחון מעמיק של מצב הפנים. האבחון מתבצע על ידי מכשיר מתקדם המודד פרמטרים רבים החל בצלקות ופיגמנטציה, דרך גודל הנקבוביות ויכולת הספיגה של העור ועד עומק הקמטים ורמת השומן והלחות. לאחר האבחון נציע לך המלצות טיפוליות בהתאמה אישית ונבנה עבורך תכנית טיפולית שנתית, תוך שקלול רצונותיך, ציפיותיך ויכולתך ולך נותר לבחור את הטיפול המתאים ביותר ולהתאהב מחדש בעצמך!